Advertisement

דנה ויס / ynet דנה ויס הסטודנטית: כך נראו אנשי החדשות - תרבות ובידור : לאחר שנתניהו הבן צייץ רמיזה מינית על התקדמותה המקצועית של העיתונאית דנה ויס בחברת החדשות, חדשות 12 וויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה.

דנה ויס / ynet דנה ויס הסטודנטית: כך נראו אנשי החדשות - תרבות ובידור : לאחר שנתניהו הבן צייץ רמיזה מינית על התקדמותה המקצועית של העיתונאית דנה ויס בחברת החדשות, חדשות 12 וויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה.. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. Comment must not exceed 1000 characters. דנה ויס היא עיתונאית בכירה בחברת החדשות 12, בעלת מומחיות במשפט ופוליטיקה. דנה ויס, הפרשנית המדינית של חדשות 2, פירסמה היום ששדרן הרדיו גבי גזית הטריד אותה מינית בעבר, כשעבדו יחד באותה מערכת. דנה ויס משדרת מהמכללה האקדמית גורדון לחינוך.

הערוץ שפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית. תועמלנית השמאל הקיצוני דנה וייס מנסה לטמון פח לראש הממשלה בנימין נתניהו עם שאלות מוטות, אך נראה שהתועמלנית לא יודעת מי עומד מולה. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. לא היה לי ספק שביום מין הימים רפי יתחיל לכתוב, היא מעידה. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות.

דנה ויס והחדשות 12 יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו
דנה ויס והחדשות 12 יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו from img.ice.co.il
במכללה הושקה תערוכה שהאוצרת שלה היא רבקה ויס. מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות. חברת חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס, הפרשנית המדינית של חברת החדשות ומגישת חדשות סוף השבוע, הודיעו כי בכוונתן להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מנחם בן עם תובנות השבוע. התביעה של ויס וחדשות 12 מגיעה. 4 במאי 1969), אשת תקשורת ישראלית. ויס הוזמנה למפגש שפייסבוק ישראל קיימה עם כמה. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות.

לפי ויס, גבאי דיבר עם קלינטון וביידן על הקשר בין ישראל לארצות הברית ועל פתרון.

בציוץ בטוויטר ציינה ויס כי גזית נהג לנשק אותה על הפה מבלי לבקש את אישורה. לפי ויס, גבאי דיבר עם קלינטון וביידן על הקשר בין ישראל לארצות הברית ועל פתרון. גם נהניתי מהתערוכה וגם שידרתי את הידיעה (צילום: הריאיון המלא של דנה ויס עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על ההכרעה הקרובה בתיקי נתניהו. דנה משמשת כיום כפרשנית מדינית, מנחה וכתבת ראשית של חדשות פריים טיים בשבת. התביעה של ויס וחדשות 12 מגיעה. קרא הכל על דנה ויס באתר גלובס: אף אחד לא צריך לחטוף מכות, נאצות, או. בכירים בליכוד מותחים ביקורת חריפה על נתניה… mivzaklive פורסם לפני 3 ימים אנשי תקשורת, דנה ויס 0 1. מנחם בן עם תובנות השבוע. גם דנה ויס אמרה למחרת לניב רסקין בתכנית הבוקר כי זה פרויקט שאנחנו עובדים עליו כמעט חודש וחצי. אתמול כאמור נמסר כי חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בטענה להתבטאויות דיבתיות ומיזוגניות, אשר אף עולות עד ערוץ 12 הגיש נגדי תביעה על לשון הרע בשם דנה ויס. יונית לוי, דני קושמרו, דנה ויס, גיא פלג, עמית סגל, קרן מרציאנו, רוני דניאל ושאר עיתונאי חברת החדשות יקיימו ראיונות עומק, עימותים ופאנלים וישתפו את הקהל בסיפורים ובגילויים עיתונאיים אישיים מאחורי הקלעים.

העיתונאית דנה ויס זלזלה הערב (מוצאי שבת) בראש הממשלה נתניהו לאחר שבראיון קיווה למגר את המגפה בין השאר גם בעזרת השם וקרא להתפלל לבורא עולם. דנה ויס, הפרשנית המדינית של חדשות 2, פירסמה היום ששדרן הרדיו גבי גזית הטריד אותה מינית בעבר, כשעבדו יחד באותה מערכת. אביה דוד נולד בארץ ואימהּ רבקה נולדה בממלכה המאוחדת. באחת ממסיבות ההפתעה שאירגנתי ליום הולדתו, הודעתי. מנחם בן עם תובנות השבוע.

גבי גזית על דברי דנה ויס: "רכילות בדיונית" - תקשורת - הארץ
גבי גזית על דברי דנה ויס: "רכילות בדיונית" - תקשורת - הארץ from img.haarets.co.il
1 year ago1 year ago. ויס נולדה, גדלה והתחנכה בוינדזור שבבריטניה ובירושלים. דנה ויס מוכיחה שהיא חנפנית בלתי נלאית, מה הנהירה להתחסן נגד השפעת אומרת עלינו, הילארי סוונק מעוררת זכרונות ילדות ומה נעשה עם משבצת הערב בטלוויזיה. בשבוע שעבר הגיעה אשת התקשורת דנה ויס, הכתבה המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות (לשעבר חדשות 2) למשרדי פייסבוק ישראל בשדרות רוטשילד 22. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. דנה ויס היא עיתונאית בכירה בחברת החדשות, משפטנית, מגישת חדשות, מרצה ומנחה מבוקשת באירועים ממלכתיים. התביעה של ויס וחדשות 12 מגיעה. אף אחד לא צריך לחטוף מכות, נאצות, או.

ויס צילמה את נתניהו יושב ברכב וממתין, וחיכתה לצלם אותו יוצא ועולה למטוס, אך.

דנה ויס מוכיחה שהיא חנפנית בלתי נלאית, מה הנהירה להתחסן נגד השפעת אומרת עלינו, הילארי סוונק מעוררת זכרונות ילדות ומה נעשה עם משבצת הערב בטלוויזיה. מקרון התקשר לבנט דנה ויס | 20:31. אחרי שבשבוע שעבר צנח הרייטינג של אופירה וברקוביץ' לנתון חד ספרתי, השבוע הוא ממשיך לרדת, כשגם הפרשנית המדינית של חדשות 12, דנה ויס, שהחליפה את אייל ברקוביץ'. יונית לוי, דני קושמרו, דנה ויס, גיא פלג, עמית סגל, קרן מרציאנו, רוני דניאל ושאר עיתונאי חברת החדשות יקיימו ראיונות עומק, עימותים ופאנלים וישתפו את הקהל בסיפורים ובגילויים עיתונאיים אישיים מאחורי הקלעים. דנה משמשת כיום כפרשנית מדינית, מנחה וכתבת ראשית של חדשות פריים טיים בשבת. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. עשיתם משהו גדול (פה מופיע החלק בסרטון שבו מדובר עלינו. אתמול כאמור נמסר כי חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בטענה להתבטאויות דיבתיות ומיזוגניות, אשר אף עולות עד ערוץ 12 הגיש נגדי תביעה על לשון הרע בשם דנה ויס. אביה דוד נולד בארץ ואימהּ רבקה נולדה בממלכה המאוחדת. דנה ויס ואופירה אסייג (צילום: באחת ממסיבות ההפתעה שאירגנתי ליום הולדתו, הודעתי. הכתבת המדינית של החדשות 12 דנה ויס, גידפה את יאיר נתניהו במילות גנאי, בעקבות הגעתו למטוס ראש הממשלה היוצא לכנס אייפאק בארהב. לפי ויס, גבאי דיבר עם קלינטון וביידן על הקשר בין ישראל לארצות הברית ועל פתרון.

תודה לישראל, דנה וצוות החדשות היקרים. 4 במאי 1969), אשת תקשורת ישראלית. מדוע הוקפצה דנה ויס לשידור במכללת גורדון? באחת ממסיבות ההפתעה שאירגנתי ליום הולדתו, הודעתי. בכירים בליכוד מותחים ביקורת חריפה על נתניה… mivzaklive פורסם לפני 3 ימים אנשי תקשורת, דנה ויס 0 1.

דנה ויס מפרסמת בחדשות סוף השבוע @danawt ... - Mivzak_Fun
דנה ויס מפרסמת בחדשות סוף השבוע @danawt ... - Mivzak_Fun from www.mivzaklive.com
במכללה הושקה תערוכה שהאוצרת שלה היא רבקה ויס. ינאי דר אסתי גלילי ויסטוב פרופ' רונן סגמן דר דניאל שור דר ולרי יופא דר מיכאל נדג'ארי דר דיאנה ליבסטר דר בוריס שפרלינג פרופ' דנה וולף דר שירה סרנה פרופ' אתי חוברס דר אהרון כהן דר סוהיל אעמר פרופ' מרדכי מושקט דר. 4 במאי 1969), אשת תקשורת ישראלית. דנה ויס, הפרשנית המדינית של חדשות 2, פירסמה היום ששדרן הרדיו גבי גזית הטריד אותה מינית בעבר, כשעבדו יחד באותה מערכת. דנה משמשת כיום כפרשנית מדינית, מנחה וכתבת ראשית של חדשות פריים טיים בשבת. הריאיון המלא של דנה ויס עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על ההכרעה הקרובה בתיקי נתניהו. העיתונאית דנה ויס זלזלה הערב (מוצאי שבת) בראש הממשלה נתניהו לאחר שבראיון קיווה למגר את המגפה בין השאר גם בעזרת השם וקרא להתפלל לבורא עולם. דנה ויס ידעה מאז ומתמיד שזה רק עניין של זמן עד שהפנים הנוספות של בעלה, איש ההייטק רפי טופז, ייחשפו.

For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for דנה ויס.

מדוע הוקפצה דנה ויס לשידור במכללת גורדון? ויס צילמה את נתניהו יושב ברכב וממתין, וחיכתה לצלם אותו יוצא ועולה למטוס, אך. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. בציוץ בטוויטר ציינה ויס כי גזית נהג לנשק אותה על הפה מבלי לבקש את אישורה. תודה לישראל, דנה וצוות החדשות היקרים. ויס הוזמנה למפגש שפייסבוק ישראל קיימה עם כמה. התשובה נמצאת במכון ויצמן, העירה ויס לנתניהו. לא נמצאו נושאים הקשורים לנושא זה. דנה ויס משדרת מהמכללה האקדמית גורדון לחינוך. Comment must not exceed 1000 characters. ויס נמנעה מלהגיב ליאיר נתניהו בטוויטר על הציוץ המקורי, אולם הודיעה יחד עם חברת החדשות כי תתבע את בנו של ראש הממשלה. לאחר שנתניהו הבן צייץ רמיזה מינית על התקדמותה המקצועית של העיתונאית דנה ויס בחברת החדשות, חדשות 12 וויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה. אשת תקשורת ישראלית | ערוץ 2.

Posting Komentar

0 Komentar