Advertisement

נחל האסי / נחל האסי -נחל עמל -ניר דוד | בא לי לטייל / זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח.

נחל האסי / נחל האסי -נחל עמל -ניר דוד | בא לי לטייל / זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח.. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. מדובר בחבורה של ילדים חמודים ומנומסים, אבל מאשימים את תורת ישראל הוא מכנה המתוקה, וכך גם את בשורת המזרחיות המתונה. על שפת נחל האסי למרגלות הר גלבוע, בקיבוץ ניר דוד, אירוח כפרי גם לזוגות המתארחים יש לכפר הנופש מה להציע:

דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב.

המונולוג של הני: על המאבק בקורונה והמאבק לפתיחת נחל האסי ...
המונולוג של הני: על המאבק בקורונה והמאבק לפתיחת נחל האסי ... from www.knesset.tv
כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת. ואולם הקיבוץ מסרב לאפשר גישה חופשית לנחל. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. החבילה הרומנטית של המקום כוללת ארוחת בוקר רומנטית על שפת נחל האסי, ארוחת ערב במסעדה איכותית, עיסוי. מדובר בחבורה של ילדים חמודים ומנומסים, אבל מאשימים את תורת ישראל הוא מכנה המתוקה, וכך גם את בשורת המזרחיות המתונה. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור.

נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום:

תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. על שפת נחל האסי למרגלות הר גלבוע, בקיבוץ ניר דוד, אירוח כפרי גם לזוגות המתארחים יש לכפר הנופש מה להציע: החבילה הרומנטית של המקום כוללת ארוחת בוקר רומנטית על שפת נחל האסי, ארוחת ערב במסעדה איכותית, עיסוי. סיפורו של קטע נחל האסי הזורם בתוך קיבוץ ניר דוד יכול היה להיקרא כסיפור של אטימות קיבוצניקים מדושני עונג ומרופדים בכסף מענף הצימרים שבנו על נחל ציורי, אילולא ידענו שמדובר בהתפתחות ישוב שהחל את דרכו אחרת לגמרי. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. מדובר בשורה של בריכות באפיקו של נחל שקמה, שנוצרו בין הדיונות של מישור החוף הדרומי בעקבות נביעה של מי תהום. קיבוץ ניר דוד שוכן על שתי גדות נחל האסי ומזה שנים הוא מגביל את הכניסה אליו. מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה.

אולם, נחל האסי הוא לא אתר הטבע היחיד שגישת הציבור אליו נמנעת. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר.

ניר דוד מקדם תוכנית להקמת מתחם נופש על תוואי האסי - מחוץ ...
ניר דוד מקדם תוכנית להקמת מתחם נופש על תוואי האסי - מחוץ ... from images1.calcalist.co.il
גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. ואולם הקיבוץ מסרב לאפשר גישה חופשית לנחל.

נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו.

יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום: מדובר בחבורה של ילדים חמודים ומנומסים, אבל מאשימים את תורת ישראל הוא מכנה המתוקה, וכך גם את בשורת המזרחיות המתונה. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. מה קורה עכשיו עם המאבק לשיחרור נחל האסי? מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח. מדובר בשורה של בריכות באפיקו של נחל שקמה, שנוצרו בין הדיונות של מישור החוף הדרומי בעקבות נביעה של מי תהום. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. המלחמה על נחל האסי נמשכת: החבילה הרומנטית של המקום כוללת ארוחת בוקר רומנטית על שפת נחל האסי, ארוחת ערב במסעדה איכותית, עיסוי.

גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. אולם, נחל האסי הוא לא אתר הטבע היחיד שגישת הציבור אליו נמנעת. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו.

המאבק על נחל האסי: הפספוס הגדול של קיבוץ ניר דוד - זירת ...
המאבק על נחל האסי: הפספוס הגדול של קיבוץ ניר דוד - זירת ... from img.haarets.co.il
לאחר שהגיעו להבנות עם חברי קיבוץ ניר דוד, קבוצת משחררים את האסי, שחבריה לא מרוצים ממתווה הפעילות, הודיעו כי ההסכמות בוטלו • ניסו לבצע מחטף. ואולם הקיבוץ מסרב לאפשר גישה חופשית לנחל. החבילה הרומנטית של המקום כוללת ארוחת בוקר רומנטית על שפת נחל האסי, ארוחת ערב במסעדה איכותית, עיסוי. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. לנחל עמל (האסי) טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות צלסיוס, עובדה שתורמת לאטרקטיביות של הנחל לשחייה. לעת עתה הכניסה תהיה ללא תשלום ותותר בהרשמה מראש. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית.

נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום:

עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. הטענות על השתלטות תושבי קיבוץ ניר דוד על נחל האסי, מגיע לבית משפט. ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. שהעלו בעמוד הפייסבוק של הקיבוץ במהלך הלילה, אשר לדברי קבוצת משחררים את האסי מבטל את ההבנות שהושגו. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. המלחמה על נחל האסי נמשכת: לנחל עמל (האסי) טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות צלסיוס, עובדה שתורמת לאטרקטיביות של הנחל לשחייה. ואולם הקיבוץ מסרב לאפשר גישה חופשית לנחל. נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. מדובר בחבורה של ילדים חמודים ומנומסים, אבל מאשימים את תורת ישראל הוא מכנה המתוקה, וכך גם את בשורת המזרחיות המתונה. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים.

Posting Komentar

0 Komentar